Tarkoituksena on neuloa toppi puuvillalangasta. Lanka oli jo valittuna, Adriafil Fusione punapohjaisena, sopiva malli vaan puuttui. Susulta sai taas apua, löytyi oikeanlainen malli. Samasta langasta, mutta eri värisenä. Tämä mustapohjainenkin näytti tosi hyvältä. Värin valinta ei ehkä olekaan vielä ihan selvä. Ostin kuitenkin yhden kerän punaista nähdäkseni miten siinä värit menevät. Sillä ajatuksella, että jos ei tule punaista toppia, tulee ainakin kauniita tiskirättejä. (Kyllä mulla on vielä sellaisiakin sukulaisia, joille en ole yhtään rättiä lahjoittanut.) Kotiin päästyäni neuloin koetilkun. Ja punainenkin näyttää hyvältä...P5220140.JPG Ja kaunis väri oli se sininenkin... ja vihreä... turkoosista puhumattakaan...

Mitään valinnan vaikeutta ei sensijaan ollut tänään siinä vaatekaupassa, jonne poikkesin ystäväni kanssa hänen etsiessään itselleen kesävaatteita. Seuraksi vaan, itse en nyt mitään tarvinnut. Eikä oikeen olis ylimääräistä rahaakaan. No arvaatte varmaan miten kävi. Tangolta pomppasi vastaan just mun mekko. Ja vaikkei tää mikään muotiblogi olekaan, pakko laittaa siitäkin kuva.P5220144.JPG Ja vaikka saatankin kuullostaa omahyväiseltä mun on sanottava, että se näyttää paremmalta mun päällä kuin tossa puutarhapöydällä. Ei vaan ollut ketään kotona kuvaamassa.

Ehkä ensi kerralla mulla on esitellä jotain valmistunuttakin?