Olin just runoillut tänne pitkän pätkän, kun kirjoitus yhtäkkiä vaan hävisi. Uskon kuitenkin, että on olemassa ainakin yksi ihminen, joka jo kärsimättömänä odottaa näkevänsä tämän postauksen, joten yritän sitkeästi uudelleen. Ehkä kuitenkin vähän lyhyempänä versiona.

Huhtikuun SNY-paketti siis saapui. SNY:ni nettikortista ja blogikommentista pystyin minäkin päättelemään, että jotain mutkia on matkassa. Osoitelapusta sitten näin lähetyksen tehneen pienen kotimaankierroksen ennen päätymistään minulle. No, loppu hyvin kaikki hyvin, täällä se nyt on.P4270106.JPG Sisältö, jonka voi päätellä myös kuvasta, oli seuraavanlainen:

2 kerää Regian moniväristä sukkalankaa. Tämä on taas uusi tuttavuus minulle ja sisältää useita lempisävyjäni. Tästä tulee sukat ihan mulle itselleni.

Bambusukkapuikot, 3 mm. Puikkojen pituus on 15 cm, joten niillä on varmaan kätevä neuloa sukkia ja lapasia. Pitää vaan varjella niitä tosi tarkkaan, sillä taloutemme toinen käsityöintoilija (se ruskeaturkkinen ja nelijalkainen) on myös kovin ihastunut puikkoihin ja lankaan, mutta ei välttämättä osaa käsitellä niitä asianmukaisesti.

Sukkapuikkojen suojukset. Näitä olen itsekin ajatellut hankkia, kun helpottavat kummasti samankokoisten puikkojen löytämistä puikkolaatikostani.

Ohjeen sukkiin, jossa kantapää tehdään lyhennetyillä kerroksilla. Tätä en ole vielä kokeillutkaan, kun perinteinen kantapää tulee jo niin selkäytimestä, mutta pitää varmaan joskus kokeilla.

SUURET KIITOKSET jälleen SNY! Paketti ilahdutti kovasti. Eilisen koulutusristeilyn tiivis ohjelma väsyttää tänään, joten taidan linnuttautua loppuillaksi sohvannurkkaan neulomaan.